Van Wijnen Lelystad eerste lid van supportersvereniging City Marketing Lelystad

Chantal Visser (Van Wijnen) en Barry Porsius (CML) na het ondertekenen van de overeenkomst. Foto: CML

City Marketing Lelystad (CML) heeft onlangs een supportersverenging opgericht. Een initiatief speciaal voor ondernemers die Lelystad een warm hart toedragen. Bouwbedrijf Van Wijnen is het eerste lid.

Met een lidmaatschap van deze supportersvereniging leveren ondernemers een concrete bijdrage aan de plannen van CML, waarin de toekomst van Lelystad en de Lelystedelingen centraal staat. De supportersvereniging bundelt de krachten van ondernemers. Bovendien snijdt het mes aan twee kanten. Het lidmaatschap biedt tal van voordelen voor ondernemers. Zo kunnen zij gebruikmaken van de expertise van CML en is er tijdens de verschillende evenementen volop gelegenheid om te netwerken.

Op 31 maart tekenden Van Wijnen Lelystad en City Marketing Lelystad een overeenkomst waarmee Van Wijnen het eerste lid is van de supportersvereniging van CML. Een lid waar CML trots op is. Van Wijnen is meer dan een bouwbedrijf, het helpt mens en maatschappij aan gebouwen die de kwaliteit van wonen, werken, leren en leven verhogen. Een bedrijf dat ontwikkelt, bouwt, beheert en onderhoudt met maar liefst 25 vestigingen, verspreid over heel Nederland, waaronder Lelystad. In het verleden heeft Van Wijnen Lelystad zich op verschillende vlakken ingezet voor de stad.

‘Dat Van Wijnen Lelystad lid wordt van onze supportersverenging is fantastisch’, zegt Barry Porsius, directeur-bestuurder van CML. ‘Een mijlpaal in het bestaan van CML. Ik ben ervan overtuigd dat we bergen kunnen verzetten door de krachten te bundelen’.

‘Van Wijnen staat voor aanpakken en samenwerken en wij zetten ons graag in voor onze omgeving. Dit komt wat ons betreft allemaal samen in de supportersvereniging van CML’, aldus Chantal Visser, commercieel manager Van Wijnen Lelystad

Nieuws

menu