Amsterdam Marketing promoot 'New Land'

Lelystad - Het project 'Amsterdam Bezoeken, Holland Zien' van Amsterdam Marketing richt zich op het sterker profileren van de regio. De komende maanden wordt de regio waar Lelystad toe behoort gepresenteerd als 'New Land'.

New Land wordt als volgt neergezet: een jonge provincie met een rijke historie, ’s werelds grootste polder en een regio met unieke natuur, verrassende architectuur en veel ruimte en water.

Miljoenen buitenlandse bezoekers

Amsterdam ontvangt jaarlijks miljoenen buitenlandse bezoekers. Het doel van 'Amsterdam Bezoeken, Holland Zien' (ABHZ) is om bezoekers zich niet tot Amsterdam te laten beperken, maar juist om ze te verleiden ook de regio in te gaan en deze te ontdekken. Verschillende nabij gelegen gemeenten maken deel uit van het project, zo ook Lelystad.

Gerichte campagnes

Als onderdeel van ABHZ wordt New Land dankzij de gerichte campagnes van Amsterdam Marketing uitgebreid onder de aandacht gebracht bij buitenlandse bezoekers, onder meer door advertenties in verschillende magazines en de speciale New Land-themakaarten (Booqi’s). Ook staat er later dit jaar een ABHZ-persreis gepland, waarbij internationale media een bezoek zal brengen aan New land.