Content Coalitie

Ondernemen in coronatijd. Dat betekent in ons geval slim en creatief omgaan met de huidige omstandigheden. Maar dat is aan een marketing- en communicatiebureau wel besteed. Alle klanten bleven (gelukkig) gebruik maken van onze expertise en we hebben ons dan ook geen moment verveeld, integendeel!

Al was de klap bij onze klant luchtvaartmuseum Aviodrome groot. Van de een op andere dag moesten zij de deuren sluiten. 
Inmiddels zijn ze weer open en draaien de marketingcampagnes op volle toeren.

We hebben ook klanten die diensten en producten aanbieden waar in deze tijd een grotere behoefte aan is. BModesto met medische producten of Top & Top schoonmaak bijvoorbeeld. 
Maar ook (eten van) De Lelystadse Boer en koffiebranderij Man met de Baard. Mensen zijn in deze tijd toch meer de lokale ondernemers gaan waarderen 
en wij helpen deze organisaties om dat verhaal op de juiste manier uit te dragen.

Voor een andere klant, Brood- en Banketbakkerij Prins, bedachten we de campagne #komtvoordebakker. 
Een broodje meenemen voor de buurman of toch dat heerlijke taartje eten met vrienden / vriendinnen (op 1,5 meter afstand). Kleine gebaren, die toch een wereld van verschil maken. 
“Het komt voor de bakker” vat ook goed samen hoe onze klanten en wij erin staan. Met elkaar gaan we dit rooien.

Content Coalitie
Artemisweg 101
info@contentcoalitie.nl
www.contentcoalitie.nl