Wat Heynen Systems b.v.

Wat Heynen Systems b.v. heeft aangepast, naast de RIVM voorschriften i.v.m. de uitbraak van Covid-19:

  • We werken nog steeds 24/7, maar we zijn rond de afgelopen feestdagen langer gesloten geweest dan normaal.
  • Klanten bestellen ca. 50% minder dan normaal, maar de situatie is nog steeds moeilijk echt goed in te schatten. Doorlopend (video)uitwisseling van informatie, ook van offertes voor nieuwe projecten.
  • De overgebleven werktijd van de teams wordt gebruikt om verbeteringen in de fabriek door te voeren, opleidingen te geven … met 1,5 m afstand!... etc.
  • Aanvoer van grondstoffen uit het Verre Oosten is vrijwel stabiel gebleven.
  • Werktijden van de ploegen zijn ingekort waardoor medewerkers bij wisseling elkaar niet ontmoeten.
  • Inrichting van de kantine en de routing in de fabriek zijn aangepast. Binnendeuren die normaal gesloten blijven zijn open gezet.
  • Zo veel mogelijk administratieve-, organisatorische- en verkoopwerkzaamheden vanuit huis en overleg via MS Teams.
  • Mededelingen op www.tricover.com
  • …. en uiteraard geen reizen, geen bezoek.

www.tricover.com